Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne prodajalne so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), Splošno uredbo EU o varstvu podatkov ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi »spletna trgovina«) upravlja podjetje Vladimir Vodeb s.p. , Jurčičev trg 3, 1000 Ljubljana, matična številka: 5097067000, davčna številka: SI87529025, ki je tudi ponudnik storitev v spletni trgovini (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Boutique Vodeb).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in spletne trgovine ter urejajo poslovni odnos med spletno trgovino in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Dostopnost informacij

Boutique Vodeb. se zavezuje, da bo kupcu še pred sklenitvijo pogodbe, zagotovil naslednje informacije:

  1. podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, podjetja (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko kupec v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cene

Vse cene so navedene v EUR (evrih) in vključujejo 9,5 % ali 22 % davek na dodano vrednost (DDV), odvisno od izdelka ali storitve.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo podjetje Boutique VODEB kupcu omogočilo odstop od nakupa. 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja.

Načini plačila

Spletna trgovina omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino po povzetju (provizijo poštne nakaznice krije kupec)
  • plačilo s karticami (Visa, Mastercard, BA/Maestro, Maestro)
  • plačilo preko Pay-pal sistema
  • plačilo na TRR

V primeru plačila s karticami je naročilo uspešno opravljeno po opravljenem plačilu in v trenutku, ko kupec prejme e-pošto iz naslova z oznako »Potrdilo o uspešno zaključenem naročilu«. Originalni račun bo v fizični obliki priložen k izdelku ob njegovi vročitvi.

Ponudnik skupaj z blagom kupcu pošlje tudi račun. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljeno blago ob prevzemu blaga. Na računu so razčlenjeni cena, davek in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.

Z oddanim naročilom v spletni trgovini www.boutiquevodeb.si se zavezujete, da boste pri izbiri plačila ob povzetju ob prevzemu vašega blaga poravnali kupnino. Ob prevzemu pošiljke, obvezno podpišite spremne dokumente (dobavnica, …).
Blago ste dolžni pred prevzemom vizualno in številčno pregledati, ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu.

Stroški pošiljanja

Stroške pošiljanja plača kupec, in sicer:

Za naročila do 20 € znaša strošek poštnine 3,14 €,
za naročila nad 20 € pa stroške poštnine krije Boutique VODEB.

V primeru nakupa izdelkov z izbrano možnostjo plačila “po povzetju” je kupec dolžan plačati stroške plačilnega naloga.

Stroški pošiljanja se obračunajo naknadno po nakupu v spletni trgovini www.boutiquevodeb.si. Dodatnih stroškov pošiljanja poštarju ali drugemu dostavljalcu naročenih artiklov iz spletne trgovine www.boutiquevodeb.si niste dolžni poravnati. Naročnik blago prejme dostavljeno na naslov v skladu s pravili poštnega podjetja.

Dobavni rok

Podjetje Boutique VODEB vam bo naročeno blago odpremilo najkasneje v 3 delovnih dneh po prejetju naročila oz. po prejetem plačilu v primeru izdelave predračuna.

Če naročenega blaga trenutno ni na zalogi, vas bomo obvestili po elektronski pošti ali telefonu.

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

1. Vaše naročilo v spletni trgovini

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Boutique VODEB naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Boutique VODEB lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Boutique VODEB nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Boutique VODEB. Prek elektronske pošte kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Boutique VODEB, ki bo artikel odstranil iz naročila.

2. Naročilo je odpremljeno / Naročilo je pripravljeno za prevzem

Spletna trgovina v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti in obvesti kupca. Boutique VODEB v elektronski pošti kupca pouči tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa kupca od pogodbe

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.

Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih kupca, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko kupcu ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi kupca po elektronski pošti. Kupec omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Vrnjeni artikli z odprto embalažo

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni podjetju Boutique VODEB in nimajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske in druge poškodbe na izdelku, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo.

Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu). Vrnjene artikle v podjetju Boutique VODEB pregledamo. V primeru, da kupec vrne poškodovan izdelek, ni opravičen do povračila kupnine.

Dostava

Dostava po pošti

Podjetje za dostavo pošiljk prodajalca Boutique VODEB je Pošta Slovenije, vendar si Boutique Vodeb pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito.  
 
Dostavo naročenega blaga na ozemlju Republike Slovenije opravlja Pošta Slovenije. Stroški pošiljanja blaga znotraj Slovenije znašajo 3,14 eur.

Varnost

Boutique Vodeb. uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Omejitev odgovornosti

Boutique VODEB se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Boutique VODEB ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Boutique VODEB kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Pritožbe in spori

Boutique VODEB spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Boutique VODEB se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 01 4211414 ali po elektronski pošti na e-poštni naslov. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Seo wordpress plugin by www.seowizard.org.
preloader